loading...

ديجيتال ماركتينگ

سپنتا با ارائه خدمات بازاريابي آنلاين براي توسعه كسب كار شما

بازدید : 271
يکشنبه 25 آبان 1399 زمان : 11:57

وب سایت حرفه ای به چه وب سایت هایی گفته می شود ؟

اولین موضوعی که باید به آن پرداخته شود این است که اصلا به چه نوع وب سایت هایی وب سایت حرفه ای گفته می شود. مفهوم وب سایت حرفه ای این نیست که حتما یک سایت دارای جلوه های ویژه باشد و کلی رنگ و لعاب داشته باشد ولی نتواند نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کند. بسیاری از افراد فکر می کنند که وب سایت حرفه ای به وب سایت هایی گفته می شود که دارای اسلایدر حرفه ای و یا جلوه های حرفه ای باشد که در اینجا باید بدانید خبر به هیچ وجه اینطور نیست.

وب سایت حرفه ای به وب سایت هایی گفته می شود که طراحی آن به گونه ای است که بر اساس نیاز کاربران رفتار می کند و وقتی کسی از وب سایت بازدید می کند می تواند به راحتی به تمامی مطالب مورد نیاز دسترسی داشته باشد و در وب سایت سردرگم نمی شود. از دیگر خصوصیات وب سایت حرفه ای وجود ابزارهای جستجو و راهنمایی کاربران، دارای سیستم هوشمند بازاریابی و پیشنهادات محصولات به کاربران و بازدیدکنندگان و این چنین مسائلی می باشد که بازدیدکننده علاوه بر اینکه از بازدید و گشت و گذار در وب سایت خسته نمی شود بلکه به تمامی یا بخشی از نیازهای خود نیز دسترسی پیدا می کنند و این یعنی وب سایت حرفه ای. حالا در ادامه می رویم به سراغ اینکه چگونه باید یک وب سایت حرفه ای را طراحی کنیم و در واقع طراحی وب سایت حرفه ای چگونه است؟

طراحی سایت

قدم اول طراحی وب سایت حرفه ای

در ابتدا اولین کاری که باید برای طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید این است که هدف خود را دقیقا مشخص کنید و بنابر هدف خود استراتژی های لازمه را برنامه ریزی کنید. بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید می توانید بروید به سراغ اینکه چه ابزارهایی را نیاز خواهید داشت و در نهایت باید از چه سیستمی برای پیاده کردن وب سایت خود استفاده کنید. در برخی موارد نیاز است تا از یک سیستم آماده برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید و در برخی موارد هم نیاز خواهد بود تا وب سایت را از ابتدا بنا بر نیاز خود برنامه نویسی کنید و به صورت اختصاصی سایت را طراحی کنید. فراموش نکنید که طراحی وب سایت حرفه ای هزینه های بیشتری را در مقایسه با طراحی وب سایت های ساده تر در بر خواهد داشت. به عنوان مثال باید بعد از مشخص شدن نیاز وب سایت و ابزارهایی که باید در اختیار داشته باشید، هاست مناسب خود را نیز انتخاب کنید. مثلا اگر وب سایت شما قرار است با استفاده از asp پیاده شود هاست مخصوص به خود را نیاز خواهد داشت ولی اگر با زبان هایی مانند php طراحی شود ابزارهای خود را خواهد داشت. پس اولین قدم در طراحی وب سایت حرفه ای این است که هدف خود و سپس ابزارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

دومین قدم طراحی وب سایت حرفه ای،طراحی ظاهری مناسب

همیشه ظاهر وب سایت اولین جایی است که هر کاربری با آن برخورد می کند و در واقع همان تاثیرات برخورد اول در مورد وب سایت هم صدق می کند. ظاهر یک وب سایت حرفه ای باید در عین اینکه تمامی ابزارهای مورد نیاز کاربران را داشته باشد همزمان باید دارای ظاهری آرام و بدون شلوغی های اضافی باشد و باعث سردرگمی کاربران نشود. یک وب سایت حرفه ای ابزارهای لازمه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی در وب سایت به جستجو بپردازند و اگر وب سایت از نظر گرافیکی حرفه ای و به خوبی طراحی شده باشد، باعث می شود تا کاربران به راحتی و با احساس خوبی در وب سایت به گشت و گذار بپردازند و حضور کاربران در سایت باعث رتبه بالای وب سایت هم خواهد شد. همچنین به این موضوع باید توجه کرد که ظاهر یک وب سایت حرفه ای دقیقا مطابق با موضوع وب سایت خواهد بود. یعنی باید ببینید که وب سایت شرکتی، فروشگاهی و یا آموزشگاهی است و سپس ظاهر و طراحی گرافیکی سایت بر اساس موضوع وب سایت پیاده سازی شود. اگر این موارد مورد توجه قرار نگیرد نمی توان از نظر ظاهری وب سایت را در رده وب سایت های حرفه ای قلمداد کرد.

بازاریابی آنلاین

خدمات شرکت وب سپنتا:

  • بازاریابی آنلاین
  • بازاریابی دیجیتال
  • دیجیتال مارکتینگ
  • مشاوره بازاریابی آنلاین
  • شرکت بازاریابی دیجیتال

معرفی شرکت سئو

شرکت سئوفرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد. قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانندشرکت سئوفرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

شرکت سئو

سئو و بهینه سازی

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.

بازدید : 297
شنبه 24 آبان 1399 زمان : 19:26

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

دیجیتال مارکتینگ مقوله ای جدید در دنیای تبلیغات به حساب می آید و امروزه به مجموعه ای از فعالیت ها که برای تبلیغ محصول یا خدمات از ابزارهای دیجیتال استفاده می کنند، گفته می شود. اولین بار از دیجیتال مارکتینگ در حوزه تبلیغات تلویزیونی استفاده شد، اما امروزه استفاده از تبلیغات در دنیای فناوری های آنلاین را نیز شامل می شود. امروزه با گستردگی استفاده از اینترنت، کارفرمایان و تولیدکنندگان برای موفقیت در کسب و کار خود و معرفی آن در بازار، نیاز به معرفی محصولات خود در دنیای اینترنت و شبکه های مجازی دارند که در اینجا دیجیتال مارکتینگ با بهره گیری از ابزارهای دیجیتال و موجود در اینترنت، به معرفی و تبلیغ محصولات و کسب و کار می پردازد. اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که دیجیتال مارکتینگ فقط به تبلیغ در حوزه کسب و کارهای آنلاین مربوط نمی شود و افرادی که هنوز هم از شیوه های سنتی اما دیجیتال برای تبلیغات کار خود استفاده می کنند نیز به نوعی از این مقوله بازاریابی در کار خود استفاده می کنند.

سئو، یکی از مهمترین ابزارهای تبلیغات دیجیتال

سئو به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو در وب است و در حوزه تبلیغات دیجیتال جایگاهی بسیار ویژه و مهم دارد. با استفاده از سئو، سایت شما در موتورهای جستجو بیشتر دیده می شود و به عبارت بهتر رنکینگ سایت شما بیشتر می شود. بنابراین بازدیدکنندگان از وب سایت شما نیز افزایش یافته و همین امر به تبلیغ هر چه بیشتر کسب و کار شما و رونق کسب و کار و فروش محصولات بسیار کمک می نماید. در واقع مخاطبان به سایت هایی که دارای رنکینگ بالا در موتورهای جستجو به خصوص گوگل هستند، اعتماد بیشتری دارند و همین امر سبب می شود تا محصولات شما را با اطمینان بیشتری خریداری نمایند. روش های بسیاری برای بهینه سازی سایت وجود دارد که می توانید با یکی از این روش ها، بازدیدکنندگان از سایت خود را افزایش داده و برند خود را در حوزه گسترده ای به دیگران معرفی نمایید.

سئو

استفاده از شرکت سئو

همانگونه که گفته شد، استفاده از سئو در حوزه بازاریابی دیجیتالبسیار اهمیت دارد. اما این کار، کاری تخصصی است و باید توسط افراد ماهر و زبده در این حوزه انجام شود. شرکت هایی که در زمینه سئو خدماتی را به مشتریان خود ارائه می دهند، بهترین گزینه برای انجام دادن سئو سایت شما هستند و شما با خیالی راحت می توانید این کار را به آنها بسپارید. نتیجه کار مطمئنا در حوزه تبلیغات و معرفی محصولات و کار شما بسیار ارزشمند خواهد بود.

معرفی برخی از ابزارهای بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ دارای ابزارهای زیادی است که در قسمت زیر به برخی از آن ها اشاره می نماییم. تمامی روش هایی که در قسمت زیر آورده شده در طراحی و اجرای کمپین بازاریابی آنلاین بسیار مؤثر و حائز اهمیت می باشند.

1. بازاریابی محتوا (Content Marketing) از جمله ی بهترین ابزارهای مناسب در جهت طراحی و اجرای کمپین دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی محتوا می باشد که متناسب با هر بودجه و سرمایه ای می باشد و از طرفی برای تمامی کسب و کارهای اینترنتی مناسب و به صرفه می باشد. در این نوع بازاریابی می توانید بر اساس نیازی که مخاطبان و کاربران شما دارند، اقدام به تولید محتوا نمایید. در این نوع از ابزار بدون اینکه شما به دنبال مشتری بروید، با فراهم آوردن محتوایی مناسب و در خور مخاطب، مشتری را به سمت خود می کشید و بدین طریق از شما، محصولات و خدماتتان را درخواست می نماید.

2. شبکه های اجتماعی (Social Media) یکی از مؤثرترین ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ وجود دارد، بازاریابی شبکه های اجتماعی می باشد. اکثر کاربران اینترنتی اقدام به وب گردی از طریق گوشی های همراه خود نموده و این یکی از علل اصلی حضور دائم آن ها در اکثر شبکه های اجتماعی می باشد. با این وجود طراحی و اجرای کمپین بازاریابی بهترین و بیشترین بازدهی را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم می آورد. لازم به ذکر است که هر شخصی می تواند از شبکه های اجتماعی به عنوان روشی برای طراحی و اجرای کمپین بازاریابی خود استفاده نموده و اقدام به کسب درآمد و پول نماید.

3. اینفلوئنسر مارکتینگ در این نوع از بازاریابی از افرادی استفاده می شود که در زمینه ی بازاریابی و طراحی و اجرای کمپین بازاریابی داری بیشترین تاثیر بر مشتری ها باشند و بتوانند بر رفتار و انتخاب آنها اثر مستقیم بگذارند. لازم به ذکر است که تمامی اینفلوئنسرها در قبال تبلیغاتی که می کنند، درصدی از فروش و یا هزینه ای در قبال این تبلیغات دریافت می نمایند.

4. بازاریابی ویدیویی (Video Marketing) از جمله ابزارهای مناسبی که بیشترین تأثیرات را بر روی مخاطبین خود گذاشته بازاریابی ویدئویی می باشد. به دلیل اینکه مشغله های فکری و کاری زیاد شده است اکثر مخاطبان دیدن فیلم ها را به خواندن محتواهایی با متون خسته کننده ترجیح داده که حاکی از تغییر در سلیقه مخاطبان می باشد.

ابزار دیجیتال مارکتینگ

پس زمینه های مورد نیاز برای استفاده از تبلیغات مارکتینگ

همانگونه که گفته شد این روش از تبلیغات دیجیتال، در دنیای اینترنت و روش های آنلاین و دیجیتال انجام می شود و شما نیاز دارید تا برای استفاده از انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، ابتدا پیش زمینه هایی را آماده نمایید و سپس از این ابزارها استفاده کنید.

  • داشتن صفحات در شبکه های مجازی مختلف مانند اینستاگرام، تلگرام، توییتر، فیس بوک، لیندین
  • وب سایت و پرتال
  • قالب استفاده از انواع محتواهای متنی، ویدیویی یا صوتی در وب سایت
  • کتاب های الکترونیکی و ویدیوها
  • کاتالوگ ها و بروشورهای آنلاین
  • ایمیل و ابزارهای ارتباط الکترونیک
  • داشتن یک برند و ابزارهای مختلف برای معرفی آن

شما می توانید با داشتن یک یا چند مورد از این ابزارها، به راحتی دیجیتال مارکتینگ را برای کار خود انجام دهید در حوزه ای گسترده انجام دهید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ نسب به سایر انواع بازاریابی ها چیست؟

این روش از بازاریابی مزایای بسیار زیادی هم برای بازاریابان و هم برای مشتریان دارد، امروزه تقریبا تمامی افراد بیشتر کارهای خود را با استفاده از گوشی موبایل و یا لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی انجام می دهند و معمولا کمتر کسی را پیدا می کنید که برای انجام برخی از کارهای خود به صورت حضوری مراجعه کند. این موضوع باعث شده است که تقریبا تمامی خانواده ها برای انجام خریدهای خود و یا دریافت خدمات مختلف به صورت اینترنتی اقدام کنند، بنابراین در چنین شرایطی کسب و کاری می تواند گوی رقابت را از سایر کسب و کارها برباید که بتواند در این فضا به خوبی فعالیت کند و در واقع بازاریابی دیجیتال به بهترین شکل خود انجام دهد.

خدماتی از شرکت وبسپنتا مشاوره بازاریابی آنلاین، شرکت بازاریابی دیجیتال، شرکت سئو.

بازاریابی دیجیتال باعث شده است که امروزه مشاغل خانگی زیادی به وجود آید و افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بتوانند به راحتی از منزل خود نیز این کار را انجام دهند، علاوه بر این مشتریان نیز دیگر برای خرید محصول و یا دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت و می توانند بر اساس همین بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرند که کدام محصول را خریداری کنند و یا از کدام خدمات استفاده کنند.

بازاریابی دیجیتال

بازدید : 333
شنبه 26 مهر 1399 زمان : 22:54

در دنیای کسب و کارهای امروزی، شرکتی موفق تر عمل خواهد کرد که وسعت بیشتری داشته باشد و بتواند در دنیای اینترنت که وسیع ترین دنیای کسب و کار در دنیا شناخته می شود فعالیت کند. برای این کار نیاز به طراحی سایت وجود دارد و در صورتی که این کار به صورت حرفه ای و بدون نقص انجام داده شود شما می توانید انتظار یک کسب و کار آنلاین موفق را داشته باشید. دنیای اینترنت قبرستانی از وب سایت هایی است که برای شروع به تمامی نکات توجه نکرده اند و به دلیل عدم توجه به شرایط و روش هایی که برای داشتن یک وب سایت موفق مورد نیاز است، محکوم به شکست شده اند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که پیش از طراحی وب سایت در ابتدا دانش خود را در مورد کسب و کارهای آنلاین افزایش دهید و سپس در این دنیا قدم بگذارید.

مشاوره سئو

پیش از طراحی سایت شما باید در مورد سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو مشاوره دریافت نمایید. این کار به شما کمک می کند تا مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و اساسا یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت و ایجاد کسب و کار آنلاین مشاوره سئو می باشد. مشاوره سئو به معنای دریافت راهنمایی در زمینه انجام کارهایی است که می تواند در بهبود رتبه سایت شما از دید موتورهای جستجو شود. شاید برای شما سئو سایت کاری بسیار راحت باشد ولی بهتر است بدانید که چندین بخش از سایت خود را باید بهینه سازی کنید، محتوای قرار داده بر روی سایت شما باید از الگوهای خاصی پیروی نماید. در صورتی که به دنبال مشاوره سئو می باشید می توانید به سایت شرکت های طراحی سایت مراجعه کرده و در این زمینه اطلاعات خود را افزایش دهید. قوانین سئو سایت ها روز به روز در حال تکمیل هستند و شما اگر می خواهید که وب سایتی را داشته باشید که بیشترین بازدید کننده را داشته باشد باید به بهینه سازی سایت خود یا سئو آن اهمیت دهید. در ادامه شما را بیشتر با راه های ایجاد یک کسب و کار آنلاین آشنا خواهیم کرد.

شرکت سئو

مشاوره طراحی سایت

زمانی که شما برند خود را داشتید و در مورد آن استراتژی و هدف های لازم را تدوین کردید نیاز به طراحی سایت دارید. هر شرکت، فروشگاه و کسب و کاری برای اینکه بتواند در دنیای امروز موفق باشد باید وب سایتی داشته باشد که مردم را با خدمات و محصولات آن آشنا نماید. این امر با طراحی سایت محقق می شود و در صورتی که می خواهید طراحی سایت خود را انجام دهید بهتر است این مشاوره های لازم را دریافت نمایید. مشاوره طراحی وب سایت به شما کمک می کند تا وب سایتی با طراحی فوق العاده و سرعت مناسب داشته باشید که بهینه سازی آن نیز برای شما آسان و کم هزینه باشد.

وب سایت حرفه ای به چه وب سایت هایی گفته می شود ؟

اولین موضوعی که باید به آن پرداخته شود این است که اصلا به چه نوع وب سایت هایی وب سایت حرفه ای گفته می شود. مفهوم وب سایت حرفه ای این نیست که حتما یک سایت دارای جلوه های ویژه باشد و کلی رنگ و لعاب داشته باشد ولی نتواند نیازهای بازدیدکنندگان را تامین کند. بسیاری از افراد فکر می کنند که وب سایت حرفه ای به وب سایت هایی گفته می شود که دارای اسلایدر حرفه ای و یا جلوه های حرفه ای باشد که در اینجا باید بدانید خبر به هیچ وجه اینطور نیست.

وب سایت حرفه ای به وب سایت هایی گفته می شود که طراحی آن به گونه ای است که بر اساس نیاز کاربران رفتار می کند و وقتی کسی از وب سایت بازدید می کند می تواند به راحتی به تمامی مطالب مورد نیاز دسترسی داشته باشد و در وب سایت سردرگم نمی شود. از دیگر خصوصیات وب سایت حرفه ای وجود ابزارهای جستجو و راهنمایی کاربران، دارای سیستم هوشمند بازاریابی و پیشنهادات محصولات به کاربران و بازدیدکنندگان و این چنین مسائلی می باشد که بازدیدکننده علاوه بر اینکه از بازدید و گشت و گذار در وب سایت خسته نمی شود بلکه به تمامی یا بخشی از نیازهای خود نیز دسترسی پیدا می کنند و این یعنی وب سایت حرفه ای. حالا در ادامه می رویم به سراغ اینکه چگونه باید یک وب سایت حرفه ای را طراحی کنیم و در واقع طراحی وب سایت حرفه ای چگونه است؟

طراحی سایت

قدم اول طراحی وب سایت حرفه ای

در ابتدا اولین کاری که باید برای طراحی وب سایت حرفه ای انجام دهید این است که هدف خود را دقیقا مشخص کنید و بنابر هدف خود استراتژی های لازمه را برنامه ریزی کنید. بعد از اینکه هدف خود را مشخص کردید می توانید بروید به سراغ اینکه چه ابزارهایی را نیاز خواهید داشت و در نهایت باید از چه سیستمی برای پیاده کردن وب سایت خود استفاده کنید. در برخی موارد نیاز است تا از یک سیستم آماده برای طراحی وب سایت خود استفاده کنید و در برخی موارد هم نیاز خواهد بود تا وب سایت را از ابتدا بنا بر نیاز خود برنامه نویسی کنید و به صورت اختصاصی سایت را طراحی کنید. فراموش نکنید که طراحی وب سایت حرفه ای هزینه های بیشتری را در مقایسه با طراحی وب سایت های ساده تر در بر خواهد داشت. به عنوان مثال باید بعد از مشخص شدن نیاز وب سایت و ابزارهایی که باید در اختیار داشته باشید، هاست مناسب خود را نیز انتخاب کنید. مثلا اگر وب سایت شما قرار است با استفاده از asp پیاده شود هاست مخصوص به خود را نیاز خواهد داشت ولی اگر با زبان هایی مانند php طراحی شود ابزارهای خود را خواهد داشت. پس اولین قدم در طراحی وب سایت حرفه ای این است که هدف خود و سپس ابزارهای مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

دومین قدم طراحی وب سایت حرفه ای،طراحی ظاهری مناسب

همیشه ظاهر وب سایت اولین جایی است که هر کاربری با آن برخورد می کند و در واقع همان تاثیرات برخورد اول در مورد وب سایت هم صدق می کند. ظاهر یک وب سایت حرفه ای باید در عین اینکه تمامی ابزارهای مورد نیاز کاربران را داشته باشد همزمان باید دارای ظاهری آرام و بدون شلوغی های اضافی باشد و باعث سردرگمی کاربران نشود. یک وب سایت حرفه ای ابزارهای لازمه را در اختیار کاربران قرار می دهد تا کاربران بتوانند به راحتی در وب سایت به جستجو بپردازند و اگر وب سایت از نظر گرافیکی حرفه ای و به خوبی طراحی شده باشد، باعث می شود تا کاربران به راحتی و با احساس خوبی در وب سایت به گشت و گذار بپردازند و حضور کاربران در سایت باعث رتبه بالای وب سایت هم خواهد شد. همچنین به این موضوع باید توجه کرد که ظاهر یک وب سایت حرفه ای دقیقا مطابق با موضوع وب سایت خواهد بود. یعنی باید ببینید که وب سایت شرکتی، فروشگاهی و یا آموزشگاهی است و سپس ظاهر و طراحی گرافیکی سایت بر اساس موضوع وب سایت پیاده سازی شود. اگر این موارد مورد توجه قرار نگیرد نمی توان از نظر ظاهری وب سایت را در رده وب سایت های حرفه ای قلمداد کرد.

بازاریابی آنلاین

خدمات شرکت وب سپنتا:

  • بازاریابی آنلاین
  • بازاریابی دیجیتال
  • دیجیتال مارکتینگ
  • شرکت سئو
  • طراحی لوگو

بازدید : 400
شنبه 26 مهر 1399 زمان : 22:24

در دنیای کسب و کارهای امروزی، شرکتی موفق تر عمل خواهد کرد که وسعت بیشتری داشته باشد و بتواند در دنیای اینترنت که وسیع ترین دنیای کسب و کار در دنیا شناخته می شود فعالیت کند. برای این کار نیاز به طراحی سایت وجود دارد و در صورتی که این کار به صورت حرفه ای و بدون نقص انجام داده شود شما می توانید انتظار یک کسب و کار آنلاین موفق را داشته باشید. دنیای اینترنت قبرستانی از وب سایت هایی است که برای شروع به تمامی نکات توجه نکرده اند و به دلیل عدم توجه به شرایط و روش هایی که برای داشتن یک وب سایت موفق مورد نیاز است، محکوم به شکست شده اند. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که پیش از طراحی وب سایت در ابتدا دانش خود را در مورد کسب و کارهای آنلاین افزایش دهید و سپس در این دنیا قدم بگذارید.

مشاوره سئو

پیش از طراحی سایت شما باید در مورد سئو سایت و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو مشاوره دریافت نمایید. این کار به شما کمک می کند تا مشتریان را به سمت کسب و کار خود جذب کنید و اساسا یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت و ایجاد کسب و کار آنلاین مشاوره سئو می باشد. مشاوره سئو به معنای دریافت راهنمایی در زمینه انجام کارهایی است که می تواند در بهبود رتبه سایت شما از دید موتورهای جستجو شود. شاید برای شما سئو سایت کاری بسیار راحت باشد ولی بهتر است بدانید که چندین بخش از سایت خود را باید بهینه سازی کنید، محتوای قرار داده بر روی سایت شما باید از الگوهای خاصی پیروی نماید. در صورتی که به دنبال مشاوره سئو می باشید می توانید به سایت شرکت های طراحی سایت مراجعه کرده و در این زمینه اطلاعات خود را افزایش دهید. قوانین سئو سایت ها روز به روز در حال تکمیل هستند و شما اگر می خواهید که وب سایتی را داشته باشید که بیشترین بازدید کننده را داشته باشد باید به بهینه سازی سایت خود یا سئو آن اهمیت دهید. در ادامه شما را بیشتر با راه های ایجاد یک کسب و کار آنلاین آشنا خواهیم کرد.

مشاوره سئو

اهمیت مشاوره سئو

از دلایل اهمیت مشاور سئو می توان گفت: اولین دلیل اهمیت مشاوره ی سئو را می توان فراگیرتر شدن فضای مجازی و تاثیر آن در زندگی روزمره مان اشاره کرد. امروزه فضای مجازی بسیاری از عملکرد ها و تصمیم های ما را می توانند کنترل و تاثیر بگذارند که این عامل باعث می شود ایجاد پایگاه های قوی در این فضا، از اهمیت بالایی برخوردار شود.ورود و پیشرفت کسب و کارهای مختلف می تواند دومین دلیل اهمیت مشاوره سئو باشد. با گسترش فضای مجازی، کسب و کار های زیادی به اینترنت وارد شده اند که برای بالا بردن میزان بازخورد و بازدید خود توسط کاربران اینترنت که می توانند مشتریان کسب و کار آنها باشند، احتیاج دارند تا در رتبه بندی گوگل، در نتایج بالاتری ظاهر شوند.سومین دلیل را می توان پیشرفت کسب و کار اینترنتی و افزایش بازدید کنندگان آن دانست. چهارمین دلیل را می توان فضای رقابتی شدیدی که در این فضا بین کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است را ذکر کرد. امروزه اکثر صاحبان کسب و کارها بزرگ به خوبی به اهمیت فضای مجازی رسیده اند و به همین خاطر سعی دارند تا در این عرصه از رقبای خود عقب نمانند. پنجمین دلیل را می توان تغییرات پی در پی گوگل در رتبه بندی سایت ها دانست که از سال 2000 بیش از 100 بار این الگوریتم ها تغییر کرده اند و در آپدیت های اخیر می توان به جابجایی کامل رتبه بندی های سایت ها به واسطه الگوریتم های جدید اشاره نمود. پس تسلط بر این الگوریتم ها و هماهنگی با تغییرات آن، حتما نیازمند مشاوره و راهنمایی دارد.

خدمات شرکت وبسپنتا:

مشاوره طراحی سایت

زمانی که شما برند خود را داشتید و در مورد آن استراتژی و هدف های لازم را تدوین کردید نیاز به طراحی سایت دارید. هر شرکت، فروشگاه و کسب و کاری برای اینکه بتواند در دنیای امروز موفق باشد باید وب سایتی داشته باشد که مردم را با خدمات و محصولات آن آشنا نماید. این امر با طراحی سایت محقق می شود و در صورتی که می خواهید طراحی سایت خود را انجام دهید بهتر است این مشاوره های لازم را دریافت نمایید. مشاوره طراحی وب سایت به شما کمک می کند تا وب سایتی با طراحی فوق العاده و سرعت مناسب داشته باشید که بهینه سازی آن نیز برای شما آسان و کم هزینه باشد.

مشاوره طراحی سایت

مشاوره کسب و کار آنلاین

زمانی که شما می خواهید کسب و کار آنلاین خود را داشته باشید ورود به این مرحله دارای اهمیت بسیار زیادی بوده و باید از ابتدا با هدف و برنامه پیش روی داشته باشید. برای این کار می توانید مشاوره کسب و کار آنلاین را از شرکت طراحی سایت دریافت نمایید که این روش بسیار مناسب بوده و می تواند به شما کمک شایانی نماید. مشاوره کسب و کار آنلاین در واقع به شما خواهد گفت که چه سیاستی را در پیش گرفته و چگونه پیش بروید تا بهترین بازده را داشته باشید و بدون مشکل بتوانید در محیط اینترنت و به صورت آنلاین کسب درآمد داشته باشید که این مشاوره تاثیر بسیار زیادی در جلوگیری از شکست شما خواهد داشت.

کسب و کار آنلاین

مشاوره تبلیغات

تبلیغات یک سایت اگر به صورت حرفه ای باشد و مشاوره های لازم را در مورد نحوه انجام آن دریافت نمایید می تواند بازده بسیار زیادی را در کسب و کار شما داشته باشد. هزینه طراحی سایت و تبلیغات برای شما در واقع سرمایه گذاری است تا بتوانید در زمینه کسب و کارتان موفق باشید و تمامی مردم ایران و دنیا را با وب سایت خود تحت تاثیر قرار دهید. تبلیغات اینترنتی پربازخورد می باشند و بسیاری از افراد آن را مشاهده و مطالعه می نمایند ولی مهم ترین استراتژی در این زمینه را می توان سفارش تبلیغات به شرکت ها و وب سایت هایی داد که در زمینه کسب و کار شما در حال فعالیت می باشند و یا به صورت رپورتاژ خبری، سایت شما را تبلیغ نمایند که این کارها می تواند برای افزایش درآمد شما و مشتریان بسیار تاثیرگذار باشد. بهتر است در این زمینه با تیم های مشاوره و طراحی سایت همکاری داشته باشید.

بازدید : 401
شنبه 26 مهر 1399 زمان : 22:11

دیجیتال مارکتینگ، ابزاری است که صاحبان کسب و کار ها می توانند با استفاده از آن اقدام به تبلیغ خدمات و محصولات خود در محیطی با جمعیت بسیار عظیم نمایند. در واقع در دیجیتال مارکتینگ با کمک ابزار های دیجیتالی می توان در دنیای پر مخاطب اینترنت و فضای مجازی که امروزه به شدت گسترش یافته است، خدمات و محصولات را به بهترین نحو ممکن ارائه نمود و مشتریان بیشتری را جذب کرد.

سئو

منظور از سئو بهینه کردن یک سایت برای موتور های جستجو می باشد که با به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت و تهیه محتوای خوب، در زمان جستجو کاربران در موتور جستجو، سایت مورد نظر در رتبه بالاتری قرار خواهد گرفت و جایگاه بالا در صفحه نتایج یک موتور جستجو، مانند گوگل باعث می شود که تعداد بازدید کنندگان آن سایت تا حد زیادی افزایش پیدا کند. از آنجایی که امروزه به دلیل رقابت شدیدی که در میان صاحبان هر کسب و کاری وجود دارد، داشتن یک سایت که از نظر موتور جستجو در جایگاه بالایی قرار گیرد، اهمیت بسیار زیادی دارد و اینکار منجر به افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت و در نهایت جذب هرچه بیشتر مشتریان می شود.

بهینه سازی

زمانی که کاربران یک کلمه و یا عبارتی در موتور جستجو سرچ می کنند و به دنبال پاسخی برای آن هستند، موتور جستجو سعی می کند تا بهترین و مرتبط ترین پاسخ را برای آن کاربر به نمایش بگذارد. برای این کار موتور های جستجو دارای الگوریتم های بسیار پیچیده ای هستند که بر اساس آن و با توجه به میزان سرچ کاربران رتبه بندی سایت ها را تغییر می دهند. بنابراین اگر سایتی بهینه و مبتنی بر اصول سئو باشد، در زمانی که موتور جستجو در حال یافتن بهترین پاسخ به سوال کاربر خود است، سایت شما این شانس را دارد تا رتبه بالاتری در صفحه نتایج موتور جستجو پیدا کند.

شرکت سئو

تا اینجا به سئو و اهمیتی که دارد پرداخته ایم. حال می خواهیم ببینیم که منظور از شرکت سئو چیست؟ از آنجایی که به کارگیری اصول سئو در طراحی سایت کاری پیچیده و زمان بر می باشد و هر کسی تجربه و اطلاعات کافی درباره آن را ندارد، اکثر افرادی که دارای کسب و کار های اینترنتی و یک وب سایت هستند به دنبال یافتن یک شرکت معتبر برای دریافت خدمات سئو در سایت خود می باشند تا با کمک کارشناسان در این زمینه و استفاده از تجربه های آنها بتوانند باعث بهینه سازی سایت خود برای موتور های جستجو و در نتیجه جذب بازدید کنندگان و مشتریان بیشتر شوند.

بنابراین شرکت های سئو دارای کارشناسان و متخصصانی هستند که به ارائه خدمات لازم برای بهینه سازی سایت ها می پردازند. این افراد در ابتدا به طور کامل سایت شما را مورد بررسی قرار می دهند و بعد از آن استراتژی هایی که برای داشتن یک سایت سئو شده لازم می باشد را به شما ارائه خواهند کرد.

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاوره سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. شرکت سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند. در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

ابزار سئو

اهمیت مشاوره سئو

از دلایل اهمیت مشاور سئو می توان گفت: اولین دلیل اهمیت مشاوره ی سئو را می توان فراگیرتر شدن فضای مجازی و تاثیر آن در زندگی روزمره مان اشاره کرد. امروزه فضای مجازی بسیاری از عملکرد ها و تصمیم های ما را می توانند کنترل و تاثیر بگذارند که این عامل باعث می شود ایجاد پایگاه های قوی در این فضا، از اهمیت بالایی برخوردار شود. ورود و پیشرفت کسب و کارهای مختلف می تواند دومین دلیل اهمیت مشاوره سئو باشد. با گسترش فضای مجازی، کسب و کار های زیادی به اینترنت وارد شده اند که برای بالا بردن میزان بازخورد و بازدید خود توسط کاربران اینترنت که می توانند مشتریان کسب و کار آنها باشند، احتیاج دارند تا در رتبه بندی گوگل، در نتایج بالاتری ظاهر شوند.سومین دلیل را می توان پیشرفت کسب و کار اینترنتی و افزایش بازدید کنندگان آن دانست. چهارمین دلیل را می توان فضای رقابتی شدیدی که در این فضا بین کسب و کارهای مختلف ایجاد شده است را ذکر کرد. امروزه اکثر صاحبان کسب و کارها بزرگ به خوبی به اهمیت فضای مجازی رسیده اند و به همین خاطر سعی دارند تا در این عرصه از رقبای خود عقب نمانند. پنجمین دلیل را می توان تغییرات پی در پی گوگل در رتبه بندی سایت ها دانست که از سال 2000 بیش از 100 بار این الگوریتم ها تغییر کرده اند و در آپدیت های اخیر می توان به جابجایی کامل رتبه بندی های سایت ها به واسطه الگوریتم های جدید اشاره نمود. پس تسلط بر این الگوریتم ها و هماهنگی با تغییرات آن، حتما نیازمند مشاوره و راهنمایی دارد.

مشاور یا کارشناس سئو کیست؟

با توجه به اهمیتی که برای گسترش فضای مجازی و دیجیتال مارکتینگ بیان کردیم، کاملا واضح است که دلیل اینکه امروزه ما مشاغل جدیدی مانند کارشناس سئو یا مشاور سئو می شنویم، به وجود آمده است. مشاور یا کارشناس سئو یک فعال حوزه وب است که در این زمینه فعالیت می کند و با فراگیری دانش تخصصی و پیگیری های که از علم روز و الگوریتم های سئو دارد، به عنوان فردی مشاور و کمک کننده به پیشرفت کسب و کار و فعالیت شرکت در فضای مجازی، فعالیت می کند.مشاور سئو مفاهیم گسترده ی سئو را در زمینه های مختلف بررسی می کند و وضعیت سئو و سایت شما را با آن مطابقت می دهد. سپس او دستورالعمل ها و آموزش هایی را به کارمندان و مدیران شرکت ها ارائه می کند. در ادامه با معرفی خدمات مشاور سئو بهتر می توانید درکی از این حرفه داشته باشید.

مشاور سئو

سایر خدمات شرکت وب سپنتا:

بازدید : 365
دوشنبه 24 شهريور 1399 زمان : 18:41

آشنایی با بازریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ در واقع زیر مجموعه ای از بازاریابی است که در چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده است و امروزه بسیاری از کسب و کارها اقدام به انجام این نوع از بازاریابی برای کسب و کارهای خود و رسیدن به موفقیت در این راه می کنند. شما نیز می توانید با یادگیری دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اینکه کسب و کار خود را گسترش می دهید و مشتری های بیشتری را جذب می کنید، شروع به کار در یک شرکت و یا کسب و کار دیگر نیز نمایید و به این ترتیب اقدام به کسب درآمد کنید. در این مطلب ما قصد داریم نکاتی بسیار مهم برای دیجیتال مارکتینگ را برای شما بیان کنیم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای تعریف دیجیتال مارکتینگ معمولا نمی توان تعریف دقیقی آورد و شما برای اینکه به خوبی با مفهوم آن آشنا شوید باید ابتدا اطلاعاتی درباره تکنیک های آن بدست آورید و بعد از آن با برخی از مفاهیم آن آشنا خواهید شد و می توانید به تعریف جامعی از بازاریابی دیجیتال دست پیدا کنید. با وجود تمامی این مسائل می توان تعریف نسبتا مناسبی را از دیجیتال مارکتینگ در اختیار افراد مبتدی قرار داد تا بتوانند بیشتر با این موضوع آشنا شوند.

دیجیتال مارکتینگ

در این تعریف آمده است که تمامی خدمات بازاریابی که با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف در فضای مجازی و دیجیتالی مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل صورت می گیرد بازاریابی آنلاینگفته می شود. البته این تعریف تنها یک تعریف کلی است که نمی توان آن را تعریف واحدی برای این نوع از بازاریابی دانست بلکه شما برای آشنایی بیشتر همانطور که بیان کردیم باید سعی کنید که بهتر با ابزارها و تکنیک هایی که در این زمینه وجود دارد آشنا شوید.

مزایای دیجیتال مارکتینگ نسب به سایر انواع بازاریابی ها چیست؟

این روش از بازاریابی مزایای بسیار زیادی هم برای بازاریابان و هم برای مشتریان دارد، امروزه تقریبا تمامی افراد بیشتر کارهای خود را با استفاده از گوشی موبایل و یا لپ تاپ و کامپیوترهای شخصی انجام می دهند و معمولا کمتر کسی را پیدا می کنید که برای انجام برخی از کارهای خود به صورت حضوری مراجعه کند. این موضوع باعث شده است که تقریبا تمامی خانواده ها برای انجام خریدهای خود و یا دریافت خدمات مختلف به صورت اینترنتی اقدام کنند، بنابراین در چنین شرایطی کسب و کاری می تواند گوی رقابت را از سایر کسب و کارها برباید که بتواند در این فضا به خوبی فعالیت کند و در واقع بازاریابی دیجیتال به بهترین شکل خود انجام دهد.

دیجیتال مارکتینگ باعث شده است که امروزه مشاغل خانگی زیادی به وجود آید و افرادی که در زمینه بازاریابی فعالیت دارند بتوانند به راحتی از منزل خود نیز این کار را انجام دهند، علاوه بر این مشتریان نیز دیگر برای خرید محصول و یا دریافت خدمات نیاز به مراجعه حضوری نخواهند داشت و می توانند بر اساس همین بازاریابی دیجیتال تصمیم بگیرند که کدام محصول را خریداری کنند و یا از کدام خدمات استفاده کنند.

بازاریابی دیجیتال

خدمات دیگر شرکت وبسپنتا: طراحی لوگو، مشاوره بازاریابی آنلاین، مشاوره کسب و کار آنلاین، شرکت دیجیتال مارکتینگ.

مشاور یا کارشناس سئو کیست؟

با توجه به اهمیتی که برای گسترش فضای مجازی و سئو بیان کردیم، کاملا واضح است که دلیل اینکه امروزه ما مشاغل جدیدی مانند کارشناس سئو یا مشاور سئو می شنویم، به وجود آمده است. مشاور یا شرکتسئو یک فعال حوزه وب است که در این زمینه فعالیت می کند و با فراگیری دانش تخصصی و پیگیری های که از علم روز و الگوریتم های سئو دارد، به عنوان فردی مشاور و کمک کننده به پیشرفت کسب و کار و فعالیت شرکت در فضای مجازی، فعالیت می کند.مشاور سئو مفاهیم گسترده ی سئو را در زمینه های مختلف بررسی می کند و وضعیت سئو و سایت شما را با آن مطابقت می دهد. سپس او دستورالعمل ها و آموزش هایی را به کارمندان و مدیران شرکت ها ارائه می کند. در ادامه با معرفی خدمات مشاور سئو بهتر می توانید درکی از این حرفه داشته باشید.

خدمات در زمینه ی مشاوره سئو

از جمله خدمات سئو سایت که توسط مشاور سئو در زمینه ی بهینه سازی موتور جستجو و جذب کاربران ارائه می شود می توان گفت:

  • پاسخ به پرسش اینکه مشکلاتی که در سایت شما در زمان حاضر وجود دارد، چه چیزهایی هستند و چقدر در افت رتبه ی شما موثر بودند.
  • ارائه نمونه کارهایی در زمینه ی مشاوره سئو که می تواند هم جهت آشنایی بیشتر با مشاور سئو باشد و هم بتوان با
  • بررسی آنها، تجربیات و نمونه های بیشتری را مورد بررسی قرار داد.
  • ارائه ی یکسری راهکارها در زمینه ی پیاده سازی سئو و راه های تقویت و بهینه سازی آن
  • پیش بینی مدت زمان لازم برای اینکه به نتایج مورد نظر ناشی از سئو برسی
  • تخمین هزینه های راه اندازی، تبلیغات با در نظر گرفتن پتانسیل های مالی شما
  • ایجاد پروپوزال و RFP برای سایت در کنار امکانات مورد نیاز آن
  • مشاوره در مورد استراتژی های بازاریابی دیجیتال
  • پلن ریزی برای استراتژی محتوایی و اجرای آن در سایت که متناسب با نوع مخاطب، موضوع سایت و کلمات کلیدی آن می باشد
  • برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقای دانش کارکنان در این زمینه

سئو

انتظارات از مشاور سئو

با توجه به حرفه ی مشاور سئو در شرکت سئو و تاثیر آن بر گسترش و پیشرفت سایت و کانال های مجازی شما در شبکه های مختلف، می توان از مشاور سئو یکسری المان هایی را انتظار داشت که عبارتند از:

  • تعیین بودجه ی لازم برای سئوی شما و مدیریت آن
  • آشنایی با کسب و کار و فعالیتی که شما دارید و شناخت و بررسی رقبای شما
  • بهینه سازی در ساختار و محتوای صفحات وب، استفاده از کلمات کلیدی در آنها، استفاده از تصاویر و متن های مناسب تر
  • مشخص کردن صفحات لندینگی که برای کلمات کلیدی مناسب است
  • شناسایی کلمات کلیدی مهم برای هدف گذاری روی آنها
  • تغییر و بهبود رابط کاربری سایت برای افزایش بازدید ها
  • تشخیص ارور های احتمالی مانند صفحه ی 404 و ریدایرکت های 301 و 302 و برطرف کردن مشکلات آنها
  • تعریف و معرفی مسیر کاری برای تولید محتوا
  • الگو برداری از کسب و کارهای مشابه موفق و دلایل موفقیت آنها نسبت به شما
  • آشنایی داشتن با دستورات کد نویسی CSS , HTML
  • بهینه سازی در قسمت های ساید بار، فوتر، مسیر های داخلی و منو سایت
  • مشاوره برای تولید محتوا و چگونگی انتشار در شبکه های اجتماعی مختلف مانند فیس بوک، لینکدان و اینستاگرام و ...
  • بررسی وضعیت هاست و دامنه ی سایت و تاثیر گذاری آن بر عملکرد سایت

بهینه سازی سایت

بازدید : 348
دوشنبه 24 شهريور 1399 زمان : 18:30

بازاریابی دیجیتال در حال حاضر جایگاه خود را در بین اکثر افراد یافته و روز به روز در حال گسترش و پیشرفت می باشد. کسانی که در زمینه کسب و کار آنلاین فعالیت می کنند با بهره گیری از این نوع بازاریابی می توانند خدمات و محصولات بیشتری را به کاربران ارائه و در زمینه کاری خود موفق باشند. بازاریابان موفق خوب می دانند که از چه نوع تبلیغاتی برای محصولات خود استفاده و کدام مورد را در این زمینه به کار ببرند. ما سعی کردیم تا در این مقاله شما را با بازاریابی آنلاین و انواع روش های آن بیشتر آشنا سازیم تا بدین طریق شما را در راه رسیدن به اهداف تان یاری سازیم.

بازاریابی اینترنتی چیست؟

بازاریابی اینترنتی در واقع به روشی گفته می شود که مشتریان را از طریق اینترنت جذب نموده و اقدام به ارائه ی خدمات و محصولات به صورت اینترنتی می نماید. زمانی که می خواهید اقدام به بازاریابی اینترنتی کنید، در وهله ی اول بایستی هدف را مشخص و بعد در راستای هدفتان اقدام به ساخت وب سایت مورد نظر نمایید و بعد تبلیغی متناسب با نوع محصول و یا خدمات خود ارائه دهید. بازاریابان اینترنتی دارای دغدغه های بی شماری از جمله یافتن سایت پربازدید می باشند که بتوانند فضایی را از این سایت خریده و تبلیغ مورد نظر خود را در آن فضا انجام دهند. روش مختلفی برای بازاریابی اینترنتی و انجام تبلیغات اینترنتی وجود دارد که می توان از آن ها در پیشبرد اهداف خود استفاده نمود. در بازاریابی اینترنتی بایستی همواره به دو مسأله دقت نمود؛ اول اینکه یک وب سایت مناسب برای هدف خود ساخت و دوم اینکه اقدام به افزایش کاربران آن سایت نمود که در واقع همان بالا بردن ترافیک سایت شما می باشد.

بازاریابی اینترنتی

مدیریت محتوا از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ مدیریت محتواست. این موضوع به قدری مهم و حیاتی است به طوری که با گذشت زمان نه تنها از اهمیت آن کاسته نمی شود بلکه به آن افزوده می گردد. اگر می خواهید در دنیای تبلیغات دیجیتال دنبال کنندگان و مشتریان را شیفته خود کنید می بایست به محتوا نویسی بیش از هر موضوع دیگری توجه کنید. برای رسیدن به این هدف می بایست از محتوایی استفاده کنید که بسیار به علایق مشتریان شما نزدیک باشد.

محتوایی را انتخاب کنید که دنبال کنندگان شما را به چالش و تعامل بکشاند و صرفاً برای مطالعه آن را انتخاب نکنید. اگر متن محتوا شما هوشمندانه نگارش شده باشد مسلماً افراد بسیاری آن را به اشتراک خواهند گذاشت و این موضوع اولین قدم شما برای موفقیت در دنیای بزرگ دیجیتال مارکتینگ شناخته خواهد شد. یک محتوا مناسب و جذاب باعث خواهد شد که مشتریان و کاربران بسیاری به شما اعتماد نمایند و این اعتماد از احترام شما به نظرات آن ها حاصل شده است. از دیگر ترندهای مهم در این عرصه می توان به جستجوی صوتی اشاره کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جستجوی صوتی از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

جستجوی صوتی از ترندهای جدید بازاریابی آنلاین شناخته می شود. برای رسیدن به سود خیره کننده در کسب و کارهای کوچک و بزرگ توجه به جستجوی صوتی در سال 2019 از اهمیت بالایی برخوردار است. طبق تحقیقات به دست آمده در میان ترندهای دیجیتالی این گزینه از مهم ترین موارد شناخته می شود و نتایج عالی و چشم گیری در انتها به همراه خواهد داشت.

این نوع جستجو از مزیت های بسیاری برخوردار است که از مهمترین آن ها می توان به صرفه جویی در زمان و انرژی اشاره کرد. دیگر نیاز نیست دقایق بسیاری را به مانیتور خیره شده و مطلب مورد نظر خود را در دنیای مجازی جستجو کنید. بدون دخالت دست می توانید جستجوی خود را از طریق صوت به انجام برسانید. این موضوع در دنیای تبلیغات دیجیتال بسیار تأثیر گذار بوده است چرا که کاربران بسیاری را در اسرع وقت به کسب و کارها نزدیک تر نموده است. در ادامه به دیگر ترندهای مهم در بازاریابی دیجیتالی خواهیم پرداخت پس با ما همچنان همراه باشید.

دیجیتال مارکتینگ

جستجوی تصویری از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

فعال بودن جستجوی معکوس تصاویر مدت های طولانی است که در بستر گوگل فراهم شده است؛ اما نکته مهم اینجاست که این نوع جستجو در سال 2019 دچار تغییرات اساسی شده است. جستجوی تصویری فضایی را فراهم کرده است که با تکیه بر آن می توانید از تصاویر واقعی ثبت شده توسط خود اطلاعات کاملی را در رابطه با آن از گوگل بیابید. راه اندازی Lens توسط پینترست در سال های اخیر صورت گرفته است و طبق گزارشات به دست آمده از سوی پلتفرم ها در ماه حدود ششصد میلیون جستجوی تصویری در آن انجام می گیرد.اگر می خواهید در بازاریابی دیجیتالی خود موفق عمل کنید توصیه می کنیم که از جستجوی تصویری خود در پینترست به هیچ عنوان غافل نشوید. از نکات مهم دیگر در رابطه با این نوع جستجو بهینه کردن تصاویر برای سئو می باشد که از اهمیت بسیاری در این حیطه برخوردار است. در ادامه به نقش تبلیغات رسانه ای در دیجیتال مارکتینگ بیشتر خواهیم پرداخت.

تبلیغات چند رسانه ای از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ

در سال 2017 یکی از ترندهای جدید دیجیتال مارکتینگ با عنوان تبلیغات چند رسانه ای معرفی شد. این مورد به قدری مهم و قابل بحث بود که جزء ترندهای اصلی در سال 2019 شناخته می شود. با استفاده از این گونه تبلیغات کاربران بسیاری به اشتراک گذاری از طریق ویدیو اقدام نمودند. همان طور که می دانید سال های بسیاری اشتراک گذاری تصاویر ثابت در دنیای تبلیغات دیجیتال نقش مهمی را ایفا می کردند و این موضوع باعث عدم پیشرفت در این زمینه می شد.

بازاریابی آنلاین

با روی کار آمدن تبلیغات چند رسانه ای کاربران امکان بیشتری برای معرفی کسب و کارهای خود داشتند چرا که فضای بیشتری برای این موضوع به آن ها اختصاص داده می شد. با تکیه بر این گونه تبلیغات مسلماً ابعاد جدیدتری گشوده خواهند شد. طبق تحقیقات به دست آمده نتایج تبلیغات چند رسانه ای به هیچ عنوان قابل مقایسه با دیگر موارد از جمله تصاویر ثابت و سنتی نیست. ترندهای دیگری نیز در دنیای بازاریابی آنلاین در سال 2019 معرفی شده اند که یکی از مهم ترین آن ها بازی جوانمردانه می باشد که در بخش بعدی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

خدمات شرکت وب سپنتا:

  • مشاوره کسب و کار آنلاین
  • طراحی لوگو
  • مشاوره بازایابی آنلاین

بازدید : 536
دوشنبه 3 شهريور 1399 زمان : 14:43

آشنایی با سئو و خدمات آن

با بهینه سازی وب سایت یا سئو بیشتر آشنا شوید

مشاور سئو یکی از حرفه هایی است که امروزه با گسترش فضای مجازی، به عنوان یک حرفه ی نو ظهور به وجود آمده است. مشاوران سئو با شناخت الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت شما، می کوشند با بکارگیری و شناختی که از این الگوریتم ها و علم سئو دارند، سایت شما را در موتور جستجو بهبود بخشند و موجب قدرتمند شدن پایگاه مجازی شما در اینترنت شوند. در این مقاله راجع به بهینه سازی و سئو، معرفی مشاور سئو و خدمات و ویژگی های او می پردازیم.

سئو چیست؟

سئو یا مخفف آن (SEO (Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی موتور جستجو می باشد. در تعریف سئو می توان گفت، سئو مجموعه ای از روش ها و راه حل هایی است که موجب می شود تا رتبه ی سایت در لیست نتایج بهبود و ارتقا یابند. سئو بر پایه استاندارد هایی استوار است که با کمک آنها شما می توانید به جذب بازدیدکنندگان از وب سایت خود بپردازید و آمار بازدیدکنندگان را افزایش دهید.

سئو سایت

سئو همچنین منحصرا برای موتورهای جستجو نمی باشد، بلکه ایجاد یک بستر مناسب برای بازدید کنندگان نیز از فاکتورهای قابل توجه در سئو می باشد. با توجه به سیاست های گوگل، سئو می تواند تغییر کند که اکنون سئو بر پایه اصولی است که کاربر از سایت شما انتظار دارد تا تجربه کاربری و اطلاعات مفیدی از آن داشته باشد. این الگوریتم ها که تعداد آنها به بیش از 200 معیار می رسد، برای رتبه بندی سایت ها ارائه شده و برای اینکه بتوان مطابق این الگوریتم ها، سئو را اجرا کرد، زمان و دانش زیادی لازم است.

مشاوره سئو چیست؟

امروزه مشاوره سئو یکی از فعالیت های مهمی به شمار می رود که با گسترش فضای مجازی و کسب و کارهای آنلاین، به اهمیت آن افزوده شده است. مشاوره سئو کسی است که الگوریتم های گوگل برای رتبه بندی سایت ها را به خوبی بشناسد و با دانشی که در حوزه سئو و راهکارهای بهینه سازی سایت برای جذب کاربران و رتبه بندی سایت وجود دارد، بتواند سایت را از جنبه های مختلف آن، مدیریت و کنترل کند.

مشاوره سئو برای راهنمایی فعالیت های نیروهای انسانی فعال یک مجموعه در جهت ارتقای سایت آنها است. شرکت سئو به صاحبان صفحات اینترنتی کمک می کنند تا بتوانند استراتژی مناسبی را برای ارتقای سئو و بهینه سازی سایت خود اتخاذ کنند و به آنها مجموعه ای از تکنیک ها و مشاوره هایی را در این زمینه ارائه می کنند. در ادامه برای معرفی بهتر مشاوره سئو، به مطالب بیشتری می پردازیم.

مشاوره سئو سایت

معرفی شرکت سئو

شرکت سئو فرآیند و یا خدماتی را ارائه می دهد که سبب بهینه سازی و بهتر دیده شدن وب سایت ها برای موتورهای جستجو می شود. شرکت سئو در واقع تغییراتی را در محتویات و وب سایت ها ایجاد نموده تا برای موتورهای جستجو جذابیت بیشتری را داشته باشند. یک شرکت سئو سعی کرده تا صفحات وب سایت را در فضای آنلاین خصوصا گوگل در رتبه ی بالا ببرد.

قطعا در فضای آنلاین موتورهای جستجو در گوگل و بینگ و....به دنبال وب سایت ها و محتویاتی هستند که بهینه سازی شده و کلمات کلیدی کاربر را در بر داشته باشند پس بنابراین شرکت های خدماتی مانند شرکت سئو فرایند پیشبرد محتویات و بهینه سازی محتویات را در وب سایت ها بر عهده گرفته تا رتبه وب سایت را در موتورهای جستجو بالاخص گوگل و...بالا ببرد که در پی این عمل، کسب و کار رونق گرفته و خدمات بالا می رود. مهمترین مزایای شرکت خدماتی سئو این بوده که تمامی تجربه خود را در وب سایت ها اعمال کرده تا در موتورهای جستجوگر بینگ و گوگل ترافیک ایجاد کنند. متخصصین حرفه ای در شرکت خدماتی سئو کارهای گسترده و تاکتیک های موثری را برای انتخاب استراتژی و بررسی سایت ارائه می دهند.

شرکت های سئو

انواع شرکت سئو

بسیاری از افراد که در فضاهای آنلاین دارای وب سایت هستند از درک فعالیت های شرکت خدماتی سئو عاجز بوده و به خوبی قادر نیستند تا بفهمند که این چنین شرکت ها چه پیشبردی برای وب سایت آنها دارد. در واقع باید گفت که طبق آمارهای به دست آمده ۹۳درصد از کابران نتیجه فضای آنلاین را با یک جستجو شروع می کنند در صورتی که تنها ۴۷ درصد از کاربران مقصود خود را در سه نتیجه ی اول جستجو آغاز می کنند. به طور کلی شرکت خدماتی سئو به دو دسته اصلی سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه دسته بندی می شود. که منظور این دو مفهوم در شرکت سئو این بوده که سئو کلاه سفید سایت را با راه های قانونی و تکنیک های صحیح به افزایش رتبه رسانده اما سئو کلاه سیاه سایت را با روش های نادرست و غیر منطقی به رتبه های بالا خواهد رساند که در اندک زمانی این گونه وب سایت ها از طرف گوگل شناخته شده و موجب پرداخت جرایمی خواهند شد. اما در به کار گرفتن سئو کلاه سفید گوگل ۲۰۰ فاکتور را برای وب سایت استفاده می کند که برخی از این فاکتورها عبارتند از: امنیت داشتن وب سایت، بالا بردن وب سایت در سرعت بارگذاری، کیفیت داشتن محتوای صفحات، حضور داشتن در شبکه های اجتماعی، دارا بودن بک لینک هایی با بهترین کیفیت، بهینه سازی تصویرهایی که در وب سایت موجود هستند، استفاده نمودن از داده هایی که ساختار یافته هستند و...که شرکت های سئو در بهینه سازی هر چه بیشتر این موارد تمامی تجربه و تلاش خود را اعمال می نمایند.

انواع شرکت سئو

فعالیت های شرکت سئو

شرکت های دیجیتال مارکتینگ و سئو می بایست برای انجام خدمات و فعالیت های خود در گام اول ساختار وب سایت را آنالیز کرده سپس محتوای سایت را آنالیز کند که آنالیز کردن نرخ تبدیل را شامل می شود. آنالیز کردن سئو خارجی و همچنین کدهای سایت و محتوای سایت را بهینه سازی کرده و البته فاکتورهای به کار رفته در سئو خارجی هم بهینه سازی کند. در واقع شرکت های سئو با توجه به حساسیتی که موتورهای جستجو گر گوگل و بینگ در محتوای سایت ها برای استفاده کاربران دارند در نظر گرفته تا محتوای وب سایت ها را در موتورهای جستجو مورد دسترسی قرار داده و ارزیابی نمایند. زمانی که شرکت های سئو بتوانند امن بودن سایت را به اثبات برسانند موتورهای جستجو گر بزرگی مانند گوگل و بینگ به این چنین سایت هایی رتبه بندی فوق العاده ای را اختصاص خواهند داد. از جمله فعالیت های برتر معتبرترین شرکت سئو نصب آنالیتیکس بر روی وب سایت می باشد. برای ایندکس و جلوگیری نمودن از پایش آدرس های وب سایت استفاده از فایل های Robots.txt جزء فعالیت های بارز شرکت های خدماتی سئو محسوب می شود. با کمک چنین شرکت های فعالی خطاهای سایت مانند صفحه های بدون عنوان، صفحه های تکراری و کپی شده و صفحاتی که جلوگیری از پایش آنها صورت نگرفته رفع می شود. وضعیت ایندکس را بررسی کرده و نتایج جستجو را به وضوح مشاهده می نماید.

بازدید : 475
دوشنبه 3 شهريور 1399 زمان : 10:25

دیجیتال مارکتینگ در واقع زیر مجموعه ای از بازاریابی است که در چند سال اخیر پیشرفت بسیار زیادی کرده است و امروزه بسیاری از کسب و کارها اقدام به انجام این نوع از بازاریابی برای کسب و کارهای خود و رسیدن به موفقیت در این راه می کنند. شما نیز می توانید با یادگیری دیجیتال مارکتینگ علاوه بر اینکه کسب و کار خود را گسترش می دهید و مشتری های بیشتری را جذب می کنید، شروع به کار در یک شرکت و یا کسب و کار دیگر نیز نمایید و به این ترتیب اقدام به کسب درآمد کنید. در این مطلب ما قصد داریم نکاتی بسیار مهم برای دیجیتال مارکتینگ را برای شما بیان کنیم تا بیشتر با این موضوع آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای تعریف دیجیتال مارکتینگ معمولا نمی توان تعریف دقیقی آورد و شما برای اینکه به خوبی با مفهوم آن آشنا شوید باید ابتدا اطلاعاتی درباره تکنیک های آن بدست آورید و بعد از آن با برخی از مفاهیم آن آشنا خواهید شد و می توانید به تعریف جامعی از بازاریابی دیجیتال دست پیدا کنید. با وجود تمامی این مسائل می توان تعریف نسبتا مناسبی را از دیجیتال مارکتینگ در اختیار افراد مبتدی قرار داد تا بتوانند بیشتر با این موضوع آشنا شوند.

در این تعریف آمده است که تمامی خدمات بازاریابی که با استفاده از تکنیک ها و ابزارهای مختلف در فضای مجازی و دیجیتالی مانند شبکه های اجتماعی، وب سایت ها و اپلیکیشن های موبایل صورت می گیرد بازاریابی دیجیتال گفته می شود. البته این تعریف تنها یک تعریف کلی است که نمی توان آن را تعریف واحدی برای این نوع از بازاریابی دانست بلکه شما برای آشنایی بیشتر همانطور که بیان کردیم باید سعی کنید که بهتر با ابزارها و تکنیک هایی که در این زمینه وجود دارد آشنا شوید.

دیجیتال مارکتینگ

آیا بازاریابی دیجیتال همان بازاریابی اینترنتی است؟

این سوالی است که ممکن است برای بسیاری از شما پیش آمده باشد که آیا دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی اینترنتی است؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که خیر بازاریابی اینترنتی تنها در فضای اینترنت فعالیت دارد و اگر مشتری که قصد خرید محصولی از وب سایت شما را دارد به اینترنت دسترسی نداشته باشد نمی تواند با محصولات و کسب و کار شما آشنا شود و در نتیجه از شما خرید نخواهد کرد. دیجیتال مارکتینگ در واقع شامل تمامی ابزارهای اینترنتی و غیر اینترنتی است که شما می توانید از آن ها در جهت تبلیغ محصولات و یا خدمات خود استفاده کنید. به عنوان مثال فرض کنید که شخصی قصد خرید یک محصول و یا استفاده از خدمات شما را دارد، شما می توانید تبلیغات خود را از طریق روش های اینترنتی مانند ایمیل، وب سایت، شبکه های اجتماعی و ... در اختیار او قرار دهید و یا این که می توانید از طریق ابزارهای غیر اینترنتی مانند بازاریابی پیامکی، رادیو، تلویزیون و ... تبلیغات خود را در اختیار این مشتری ها قرار دهید. بنابراین مهم ترین تفاوت بازاریابی اینترنتی با دیجیتال مارکتینگ این است که در دیجیتال مارکتینگ از تمامی ابزارهای دیجیتال برای تبلیغات استفاده می شود اما در بازاریابی اینترنتی تنها از ابزارهای اینترنتی برای انجام این کار استفاده می شود.

استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چه مزایایی برای ما دارد؟

استفاده از این ابزارها مزایای بسیار زیادی را برای شما دارد، به عنوان مثال شما با استفاده از آن ها می توانید به راحتی به مخاطبین خود دسترسی داشته باشید و در نتیجه نیازی ندارید که زمان زیادی را صرف ارتباط با مشتریان و جامعه هدف خود کنید، شما می توانید محتوای تبلیغاتی و یا معرفی محصولات خود را خیلی سریع در بهترین فرمت و کیفیت در اختیار آنها قرار دهید. علاوه بر این شما با استفاده از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در واقع این امکان را در اختیار مشتری های خود قرار می دهید که نظر خود را درباره محصولات و یا خدمات شما در اختیار شما قرار دهند تا بتوانید در راستای پیشرفت و افزایش کیفیت محصولات و خدمات خود گام بردارید. هزینه نسبتا کمتر یکی دیگر از مزایای این نوع بازاریابی است که باعث می شود تا شما بتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید، این موضوع علی الخصوص در کسب و کارهای نوپا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که این کسب و کارها معمولا نمی توانند در روزهای شروع فعالیت خود هزینه زیادی را صرف تبلیغات کنند.

دیجیتال مارکتینگ

تولید محتوای مناسب برای وب سایت دومین گام از بازاریابی دیجیتال

گام بعدی برای اینکه بتوانید در دنیای دیجیتال کسب و کار خود را توسعه دهید و مشتری های بیشتری را جذب کنید این است که بتوانید به خوبی اقدام به تولید محتوا برای وب سایت خود کنید. البته توجه داشته باشید که این مرحله و مرحله بعدی که بیان می شود در واقع زیر مجموعه ای از بخش سئو سایت است که به دلیل نیاز به توضیح بیشتر ما آنها را در دو بخش مختلف برای شما آورده ایم.

سئو و بهینه سازی سایت

در این بخش از بازاریابی دیجیتال شما باید بتوانید براساس محتواهای موجود در سایر وب سایت ها و یا به صورت تخصصی اقدام به تولید محتوای یونیک برای وب سایت خود کنید که این کار باید به شکلی انجام شود که موتور جستجوی گوگل و همینطور کاربرانی که وارد وب سایت شما می شوند نمونه این محتوا را در سایر وب سایت ها مشاهده نکرده باشند. این کار باعث می شود تا کاربرانی که تا کنون با کسب و کار شما آشنایی خاصی نداشته اند نیز به یک جستجو درباره موضوع کسب و کار شما با وب سایت شما آشنا شوند و با مراجعه به آن اقدام به خرید از شما کنند.

فعالیت در شبکه های اجتماعی

یکی دیگر از بخش های بسیار مهم در بازاریابی دیجیتال یا همان دیجیتال مارکتینگ این است که شما بتوانید در شبکه های اجتماعی مختلف به خوبی فعالیت کنید، فعالیت در شبکه های اجتماعی باعث می شود تا شما بتوانید جامعه کاربران خود را گسترش دهید و در نتیجه این کار افراد بیشتری با کسب و کار شما آشنا خواهند شد و شما می توانید مشتری های بیشتری را به کسب و کار خود جذب کنید. تبلیغ در شبکه های اجتماعی مختلف باعث می شود تا شما بتوانید با مشتری های فعلی خود نیز ارتباط بهتری برقرار کنید و در نتیجه وفاداری آنها به کسب و کار خود را نیز تضمین کنید. فعالیت در شبکه های اجتماعی به همین سادگی نیست و شما باید از متخصصین این زمینه برای این کار کمک بگیرید، بنابراین برای موفقیت بیشتر سعی کنید در این بخش نیز هزینه کنید.

بهره گیری از شبکه های اجتماعی در دیجیتال مارکتینگ

نکات پایانی درباره بازاریابی دیجیتال

دیجیتال مارکتینگ دارای اهمیت بسیار زیادی در بازاریابی است، اینترنت و پیشرفت تکنولوژی های سخت افزاری یک بستر مناسب را برای شما فراهم کرده اند تا بتوانید به خوبی کسب و کار خود را به جامعه ای با افراد بسیار زیاد معرفی کنید، اگر شما به تازگی یک کسب و کار را راه اندازی کرده اید بدون شک نیازمند این هستید که به خوبی با بازاریابی دیجیتال آشنا شوید و ابزارهایی که در دیجیتال مارکتینگ کاربرد دارند را بشناسید تا بتوانید به موفقیت های بزرگی برسید.

بازدید : 786
11 زمان : 1399:2

كسب درآمد و افزايش سود با بازاريابي آنلاين

افزايش سود با ارجاع مشتري

يكي از مواردي كه درمشاوره كسب و كار آنلاين تاثير گذار است ميزان ارجاع مشتري مي باشد نتايج به دست آمده از تحقيقات انجام شده بيانگر تاثير مستقيم برنامه ريزي براي ارجاع مشتري بر افزايش سوددهي مي باشد برنامه اي ارجاع مشتري شامل فعاليت هايي مي شود كه مشتري را متقاعد و مجاب به معرفي كسب و كار شما به دوستان و اشنايان مي باشد مدير بانك با شنيدن اين آمار بسيار خوشحال شده بود. او در ابتدا اين واهمه را داشت كه نكند با ارائه اين تسهيلات، افراد زيادي روانه بانك شوند و هر كس، افرادي را بياورد كه هيچ تراكنشي نداشته باشد و فقط به صرف ۲۵ يورو حساب باز كرده باشند. بعد از بررسي مسائل مختلفي مانند سن و جنسيت، طبق محاسبات انجام شده، افرادي كه با ارجاع بقيه، مشتري بانك شده بودند، ۱۸ درصد بيشتر علاقه مند به ادامه فعاليت با بانك بودند و سودآوري شان براي بانك ۱۶ درصد بيشتر از بقيه بود. يعني هر كدام از اين مشتريان ۴۰ يورو بيشتر سوددهي داشته اند. در واقع بانك به ازاي هر ۲۵يورويي كه صرف جايزه ارجاع دادن مشتري به بانك كرده بود، ۶۰درصد سود كرد.

بازارايابي آنلاين

نكات كليدي استراتژي ارجاع مشتري

يكي از نكات قابل تامل و توجه كه از نتايج اين تحقيقات به دست آمده اين است كه حاشيه سود دريافتي از مشتريان ارجاعي فقط در سال اول بيشتر مي باشد و اين تفاوت سود در طي زمان از ميان مي رود و بعد از 2/5 سال به سطح ثابت و معمول مي رسد به طور معمول مشترياني بانك را معرفي مي كنند كه از مشتريان خوب به حساب مي آيند آن ها افرادي را به بانك معرفي مي كردند كه محصولات، خدمات، موقعيت، ساعت هاي كاري و ... مسائل مربوط به بانك را دوست داشتند. با توجه به اينكه اين مشتريان دقيقا به چيزي كه مي خواستند رسيده اند، حاضرند مبلغ مورد نياز را سريعا براي آن پرداخت كنند. انرژي بازاريابي و فروش بسيار كمتري براي جذب آن ها صرف شده است. برعكس در مشترياني كه خود با بانك آشنا شده اند، مدت ها طول مي كشد كه جزييات خدمات آن را بر اساس تعامل هاي شخصي متوجه شوند.

بازاريابي

كسب درآمد اينترنتي

درعصر امروز اينترنت نقش مهمي در روند توسعه بازاريابي و فروش دارد . كارآفرينان زيادي به دنبال استفاده بهينه و حداكثري از اينترنت مي باشد. در صورت توان استفاده بهينه و درست از اينترنت را داشته باشيد مي تواند به بخش بسيار مهمي از بازاريابي و مشاوره كسب و كار مبدل مي شود . در غير اينصورت هزينه كردن و خريد اينترنت هيچ نتيجه اي حاصل نمي شود براي كسب حداكثري سود و بازگشت سرمايه خود از اينترنت و درآمدزايي از اينترنت را تجربه كنيد

رعايب و دستيابي به اصول اساسي

براي دست يابي به اصول كار و روش كسب درآمد پاسخگويي به سه سوال زير الزامي است

  1. دليل اينكه يك مشتري محصول من را به رقيب ترجيح مي دهد چه در بازايابي سنتي و چه در بازاريابي آنلاين چيست ؟
  2. آيا براي تمام جنبه هاي محصولات و خدمات ما بازار مناسب وجود دارد ؟
  3. آيا بازار مورد نظر ما به اندازه كافي گسترده مي باشد كه كسب و كارمان را حمايت كند؟
  4. مقرون به صرفه ترين راه براي دستيابي به بازار با توجه به شعار ما محصول يا خدمات متفاوتي ارائه مي كنيم
  5. چيست ؟

انتخاب صحيح و مناسب شبكه هاي اجتماعي

تمامي بازاريابي شبكه هاي اجتماعي كارايي يكساني ندارند به طور مثال pinterest بر پايه تصوير مي باشد براي يك فروشگاه طلا و جواهر مناسب و ايده آل مي باشد اما براي يك موسسه وكالت چندان مناسب نيست برخلاف ميزان تاكيد بر حضور و فعاليت در شبكه هاي اجتماعي مي شود حضور در تمام شبكه هاي اجتماعي خروجي موفقيت آميزي نيست و گاهي امكان دارد به توسعه و ارتقاي برند لطمه وارد كند تمام مسائل بستگي به جنس مخاطبين و جامعه هدف شما دارد كه متناسب با كسب و كار خود بايد انتخاب كنيد براي مثال براي برقراري ارتباط با افراد ميانسال جامعه برقراري ارتباط با شبكه اجتماعي تويتتر مناسب نيست و بازخوردي نخواهيد گرفت قبل از اينكه زمان و هزينه كنيد به خوبي راجع به همه اين شبكه هاي اجتماعي تحقيق كنيد.

ارائه محتوا ارزشمند

فعاليت در شبكه هاي اجتماعي فيسبوك، لينكدين،توييتر و ... با اين پيغام كه محصول ما را خريداري كنيد قطعا به نتيجه نمي رسيم و با شكست مواجه مي شويم مطالبي و محتواهايي بايد به انتشار گذاشته شود مطالب بايد با يك لينك ارزشمند ، يك مطلب در وبلاگ، يك ويدئو يا هر مطلبي كه بار ارزشي داشته باشد را به محتواي خود لينك بدهيم و با تامين محتوا به عنوان يك پيج حرفه اي اطلاعات ارزشمندي را به اشتراك با مخاطب خود بگذاريد در بازاريابي ديجيتال و اعتماد لازم براي تجارت بين شما به وجود آمده است سپس مي توانيد با قرار دادن بنر محصول توليدي يا نوشتن يك ريپورتاژ براي محصول و يا خدمات خود آن ها را به فروش برسانيد

توجه به ميزان فروش نه بر ميزان جذب فالور

يكي از مهم ترين و بزرگترين اشكالات بازاريابي اينترنتي دور شدن از اهداف مي باشد شما به دنبال فروش محصول مي باشيد اما موفقيت خود را با ميزان آمار بازديد و تعداد كليك ها و لايك ها دنبال مي كنيد و معيارهاي اين چنين مورد سنجش و ارزيابي قرار مي دهيد اگر اهداف شما با هدف هاي تيمي كه فعاليت هاي آنلاين و روابط عمومي انجام مي دهند مغاير مي باشد بهتر است صحنه را ترك كنيد اهداف موقت مشكلي ندارد جذب تعداد مشخصي فالور و دنبال كننده در زمان مشخص هدف خوبي مي باشد ولي اطمينان داشته باشيدكه هدف نهايي شما فروش بيشتر مي باشد .

تعداد صفحات : 4

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 11
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 344
  • بازدید سال : 1236
  • بازدید کلی : 51786
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی